دل نوشته های مٍتی

ترواشات ذهنی من این مکان را خیس خواهند کرد......

دل نوشته های مٍتی

ترواشات ذهنی من این مکان را خیس خواهند کرد......

میدونی ؟
نه نمیدونی
من انتظاری ندارم کسی این نوشته ها رو دنبال کنه
اصلا فکر نمیکنم روزی برسه به غیر از خودم این نوشته ها رو بخونه
تو شبکه های مجازی زیادی بودم
تو جاهای شلوغ
ولی اومدم اینجا که خلوته بنویسم
حتی انقدر خلوت که اصلا خونده نشه.....

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

نگاه

تو وسعت میخواهی

من عمق

تو خندیدن میخواهی

من احساس

تو با طنز خوشحالی 

من با غم

تو زندگی میکنی

من «فقط» نگاه

تو صورت زیبایَش را میخواهی

من هَمه ات را

تو عشق میورزی و مِهربانی میکنی

من حسادت

حسادت؟

حسادت به دیگران

باید تمام تو برایِ من باشد

اما

همچنان «فقط» نگاه میکنم

نه شهامَت اِبرازش را دارم

نه اَبزار جذب و علاقه ات را

و نه لیاقت داشتنت را

فقط خیالَش را دارم

برو....

برو ریرا جان.....

من می مانم و اندوهِ این نگاه پر از حسادت

حسادتی که تمام نمی شود

و من همچنان «فقط» نگاه میکنم....


metti#

mettip#

#متی


تراوشات فرودگاه کرمانشاه - یزد - مشهد

  • ۹۷/۰۹/۳۰
  • metti p_

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی